pondelok 7. marca 2016

Obývačka s nádychom jari

Priznám sa, že neviem kde začať lebo v tejto obývačke sa mi páči asi všetko! Od bielych rohových kachlí, cez obrázkovú galériu na stene až po obrovské členené okná; sedenie a zaujímavé svietidlá nevynímajúc. Dokonca sa mi pozdáva aj drôtená verzia jelenej trofeje na stene (skutočné by podľa mňa nemali byť len v poľovníckych chatách ). A to celé oživené žltou, ktorá je teraz na jar pre mňa "must to have". Jediné čo by som dala preč je tá chlpatá vec prehodená cez sedačku - brrrr :).

skandinavian living room
zdroj

1 komentár:

  1. Tak to je nádhera! Pekne zariadené. Hlavne teda tá sedačka sa mi hrozne páči. Nejakú takú svetlú by som k nám domov chcela tiež. Už som sa po nejakých pozerala tu https://www.signal-nabytok.sk/sk/rohove-sedacie-supravy ale bohužiaľ tá, ktorú by som chcela je dosť drahá, takže asi budem musieť ešte chvíľu šetriť.

    OdpovedaťOdstrániť