sobota 21. novembra 2015

Dizajnové pohľadnice

V detstve som veľmi rada vyberala a posielala vianočné pohľadnice a samozrejme som ich ešte radšej dostávala. Policu v detskej izbe som mala každý rok vyzdobenú novými prírastkami, ktoré sme dostali od rodiny a známych. Mojim klenotom bol kúsok z Ameriky, na ktorom bola zasnežená ulica a sneh tvorili malé trblietky - u nás sa v tej dobe taká pohľadnica nedala zohnať :) . 
S bleskovým rozvojom internetu a mobilov sa tradícia posielania pohľadníc vytratila čo je škoda. Najmä preto, že dnes sú k dispozícii skutočne úžasné graficky a dizajnovo prepracované pohľadnicové "klenoty". Jedným z nich sú aj pohľadnice Lovi - miniatúrne skladačky z drevenej preglejky, ktoré pošlete ako pohľadnicu a príjemca si jednotlivé dieliky jednoducho vylúpne a poskladá. Pre menej zručných je priložený aj návod :). 
Vianočnou klasikou sú skladačky v tvare stromčeka alebo ozdoby v tvare srdiečok, použiteľné ako ozdoba na stromček. Mojou srdcovkou sa ale stala éterická belasá lastovička, ktorou môžete obdarovať kohokoľvek pri akejkoľvek príležitosti.
wood card

Skladacia pohľadnica Lovi Spruce Bright Red, 12 cm


christmas card

Skladacia pohľadnica Heart Natural, 4.5 cm


wood card

Skladacia pohľadnica Lovi Swallow Light Blue


swallow

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára