pondelok 23. mája 2016

Priestranný, minimalistický, prírodný

O tom, že krásne, moderné projekty s nápadom vznikajú už aj na Slovensku svedčí tento penthaus v Bratislave. Majitelia si žiadali úpravu v prírodnom a minimalistickom štýle a štúdio Beef im maximálne vyšlo v ústrety. Zrušili sa všetky vnútorné nenosné priečky a charakteristickým prvkom sa stali štylizované stromy, ktoré opticky "ukryli" pôvodné betónové nosné stĺpy.


Kuchyňa s jedálňou má zaujímavú podlahu, ktorú tvorí kombinácia liateho betónu s nepravidelne vloženými dubovými doskami.

Stena oddeľujúca kúpeľňu od dennej časti je vyplnená úžasnou knižnicou na mieru z tenkého čierneho plechu.

Kúpeľňu tvorí samostatne stojaci blok a jej vnútorné vyhotovenie je prísne minimalistické v netradičnom drevenom vyhotovení. Na mňa kúpeľňa pôsobí až priveľmi minimalisticky (neosobne) a priveľmi hranato.

Podobnú "výtku" mám aj k detskej izbe, ktorá sa mi zdá priveľmi strohá a drobci tam aj s hračkami pôsobia akoby nepatrične.... ale páči sa mi nápad s podsvieteným schodišťom vedúcim do siete pod stropom.

  Naopak minimalistické prevedenie mi skvelo sadne vo fínskej saune umiestnenej na terase, kde dominantou je nádherný výhľad.

Veľkorysá strešná terasa má rozlohou 140m2 a je rozdelená pomocou odlišných materiálov a výškových stupňov. Nápadité sedenie je napríklad zakomponované pod úrovňou podlahy.  V blízkosti vírivky je letná kuchyňa s drezom, grilom a stolom z betónu.
zdroj foto
foto - pekné bývanie apríl 2016
foto - pekné bývanie apríl 2016


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára