sobota 18. júna 2016

Už chýba iba koberček

...a ešte jeden vankúšik v tom správnom odtieni fialovej :). Ale konečne sa balkón priblížil finálnej verzii. Ja viem trvalo mi to nekonečne dlho ale výsledok sa mi celkom pozdáva tak to asi stálo za to čakanie. Mimochodom ospravedlňujem sa za kvalitu fotiek - chýba mi poriadny program na ich úpravu :(.

Skvelé miestočko na sedenie na mieru, ktoré je zároveň úložným priestorom na neestetické veci mi vyhotovil priateľ z použitých paliet; vrchný maxisedák je vyrezaný zo staručkého matraca z detskej postieľky. Drevený stôl a stoličky sú z Tesca a pred foteným dostali nový náter, ktorý mi prekvapivo zabral dve popoludnia.
Police som si obstarala ešte minulý rok, pôvodne sú tri (tretia je však na črepník priúzka) a pochádzajú z Tchiba.  Cik-cak vankúšiky (pôvodne kúpené do spálne :)) sú zo Sashe od šikovnej Papi (v jej obchodíku okrem vankúšikov nájdete aj krásne deky, podsedáky, či pletené košíky) .




Druhá stena zatiaľ pôsobí trošku prázdnym dojmom, plánujem tu totiž namiesto kusových črepníkov veľkú truhlicu na mieru od steny k stene s brečtanom a divým viničom, čím by mala vzniknúť zelená stena doplnená zospodu o nejaké to papradie a kvety. Táto strana je totiž 90% času v tieni a črepníky zavesené priamo na stenu neprichádzajú do úvahy kvôli systému na vešanie prádla.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára