streda 14. decembra 2016

Čaro padajúceho snehu

Ako rastieme a dospievame mnohé z "čara" Vianoc sa stráca - darčeky už nenosí Ježiško, vianočné prázdniny sa zmenia na sedenie v práci takmer do štedrej večere a podobne. Ale pre mňa ostáva jedna vec, ktorá si akosi svoje čaro uchovala a ktorá mi vždy zdvihne náladu - padajúci sneh! Sneženie milujem od detstva, čím väčšia metelica tým lepšie. Som schopná hodiny pozerať na padajúci sneh a prechádzať sa v chumelici bez ohľadu na to ako veľmi je vonku chladno, či veterno. Skrátka padajúce vločky majú akési magické čaro :). Dnešok som si teda užila - nevadili mi šmykľavé chodníky, ani dlhé kolóny áut (lebo cestári akosi zaspali) mne stačilo, že perinbabka sypala celý deň husto svoje páperie a dobrá nálada ma neopúšťala. 
A čo vyčarí tú správnu "čarovnú" náladu Vám?

zdroj

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára