nedeľa 4. decembra 2016

Predvianočný aranžérsky kurz

....alebo pár riadkov o tom ako som si splnila jedno dávne prianie. Už to bude hádam aj niekoľko rokov čo sa mi v hlave zrodil nápad na organizovanie aranžérskych kurzov. Ale viete ako to býva....namiesto realizácie som riešila:
- že nemám priestory,
- že nemám vybavenie,
- že veď kto by na niečo také prišiel a platil mne, ktorá som vlastne samouk,
- atď....skrátka kopec dôvodov, ktoré sa hádajte čo? nakoniec ukázali úplne NEPODSTATNÉ!
Stačilo jediné - rozhodnúť sa, že idem do toho a napísať jednu pozvánku na Facebooku :D. Našli sa ľudia, ktorí s radosťou prišli hoci som to riešila na poslednú chvíľu. Nikomu nevadilo, že sme sa nakoniec kvôli menším logistiko-technickým problémom podelili o jednu aranžérsku pištoľ. A obavy ako sa v mojom malom byte pousádzame baby vyriešili šmahom ruky a rozložili sa rovno na podlahe. Vraj takto sa im robí najlepšie :). A čo je hlavné nálada bola skvelá a pracovné výsledky tiež. Veď posúďte sami! 






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára