nedeľa 1. januára 2017

PF 2017

Rok 2016 bol ....ťažký, plný zmien...a málo z nich bolo pozitívnych.Ale ako sa hovorí, keď sa pred Vami zabuchnú dvere, treba hľadať okno :). Takže do nového roku by som si priala nasledujúce:
Veľa, veľa síl aby som dokázala prestať plakať pred zavretými dverami a radšej sa s nádejou pustila hľadať tie okná.
Aby sa veci stávali vždy v tú správnu chvíľu, tak ako sa stala moja nová práca, keď som to najviac potrebovala.
Aby som vždy mala pri sebe priateľov, ktorí sa objavia a podržia keď je najhoršie. A je jedno či bývajú o pár ulíc ďalej alebo na druhom konci sveta.
A aby som si našla dostatok času vidieť v tomto uponáhľanom svete tie nenápadné maličkosti, ktoré tvoria šťastie.

Prajem Vám všetkým aby bol nový rok vo všetkých smeroch lepší, úspešnejší, krajší a šťastnejší ako ten predchádzajúci. Koniec koncov sedmička je predsa šťastné číslo nie? ;)

zdroj



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára