streda 11. januára 2017

Stále mrazivo

Už to bude takmer týždeň čo vonku vládne riadne mrazivé počasie. Predvčerom sa podvečer pridala aj menšia snehová metelica; dnes síce od rána krásne vykukovalo slniečko - ale riadne zubaté! Ono to napohľad láka vonku - slnko a trblietavá snehová prikrývka, skrátka krása. Ale aby človek zvládol aspoň krátku prechádzku potrebuje riadne zababušiť. Ja nosím cestou do práce dvoje rukavíc a spod kapucne a šálu mi trčia iba oči :). A len čo prídem domov zababuším sa s teplým čajom do deky a už sa mi nič nechce.....strašne som lenivá po tieto dni.....môže za to počasie? Netuším...ale rozhodne by som prijala vypadnúť niekam do hôr kde dobrú noc dávajú líšky, kde by po mne okrem prechádzky nikto nič nechcel a kde by som si mohla v teplúčku pri krbe čítať, uchlipkávať niečo dobré a z okna pozorovať prírodu.....ach....

foto Pinterest

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára