streda 9. decembra 2015

Adventný veniec - zn. konečne!

Každý rok sa u mňa opakuje rovnaký scenár - od polovice novembra makám na výrobe vianočných venčekov a dekorácií pre mojich Sashe zákazníkov a keď si konečne uvedomím, že aj doma by sa hodila nejaká tá výzdoba, väčšinou som už v stave, že nechcem ani vidieť žiadne konáre, ktoré treba splietať do venca alebo šišky, ktoré je nutné pracne nalepovať a tak len vytiahnem minuloročné ozdoby a postavím stromček.
Tento rok som si teda povedala DOSŤ! a na druhú adventnú nedeľu (lepšie neskoro ako nikdy :) ) som si doniesla kopec čečiny zo smreka a striebornej jedle a výsledkom je tento adventný mega veniec, z ktorého sa veľmi teším. Je doplnený o drevené hviezdičky a biele a strieborné koráliky. Konečne kúsok voňavého adventu aj u mňa.....



adventný veniec

natur wreath
photo design of my world

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára