nedeľa 27. decembra 2015

Darček od "Ježiška"

Postupne (alebo skôr dosť pomaly :) ) dávam do hromady moju mini spálňu. Najprv som sa nevedela rozhodnúť ako presne bude spálňa vyzerať -  na Pintereste mám záložku "bedroom" plnú úžasných spální a samozrejme každá je iná :).
V rámci šetrenia nákladov bolo jasné iba jedno - posteľ bude paletová. Plán pekný len realizácia trvala... "našťastie" ako človek aktuálne nepracujúci mám fúru času a tak som to konečne dala a paletovú posteľ používam už cca 2 mesiace. V čase jej realizácie mali na Bonami akciu na peknú sivú vlnenú prikrývku, ktorej som neodolala. 


Dodacia doba bola síce viac ako mesiac ale to mi prišlo tak akurát kým všetko dokončím. Napokon mi dodanie ešte predĺžili pre akýsi problém. Medzitým som si už stihla objednať aj vytúženú obliečku na paplón s motívom vtákov (tiež z Bonami). Tá dorazila v priebehu pár dní a veľmi sa z nej teším. 

Trip blanc Happy Friday
Moja deka však stále nikde.....napokon som sa dočkala, netrpezlivo som sa vrhla doma na balík a nasledovalo nevýslovné sklamanie - deka vo vnútri totiž bola krémová, nie sivá! Balíček teda putoval spať, mne sa síce vrátili peniažky ale ostala som bez deky.....
Problém vyriešil "ježiško", ktorý na moje odporúčanie zaobstaral sivú pletenú deku z Jysku. Je síce menšia ako som pôvodne plánovala ale ako nedbalo prehodený doplnok je super. Okrem toho sa do nej úžasne túli, lebo je príjemne mäkučká. Jedinou nevýhodou je znova farba - odtieň totiž neladí s pletenými vankúšmi, ktoré som si medzitým dala vyrobiť zo starých svetrov, takže k nej zrejme budem musieť dokúpiť ešte aj originálny vankúš.




wool grey blanket
zdroj


bedroom pillow
vankúš s vtáčikmi je môj autorský a zakúpiť ho môžete tu
Okrem mňa sa deka zapáčila aj môjmu Drobčekovi a tak ho z nej občas musím doslova vyháňať :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára