pondelok 28. decembra 2015

Ideálny zimný deň

Počasie, ktoré už pár dní vládne vonku ja nazývam "dánske". V preklade to znamená, že minimálne do deviatej ráno je ešte takmer tma a vyliezť z postele skôr je utrpenie. Potom príde niečo ako svetlo, ktoré ponúkne "prekrásny" výhľad na hory hmly. Vonku je tak okolo 2C, čo je priteplo na sneh ale zato dostatočne chladno na to aby Vám hmla zaliezla až pod kožu, najmä ak jej výdatne pomáha nejaký ten vietor. No a okolo tretej popoludní je už takmer tma, takže človek má pocit, že najlepšie bude znova zaliezť do tej postele.....
Kúsok modrej oblohy som naposledy videla dvadsiateho prvého, cestou po vianočnú jedličku a už ma toto depresívne počasie začína zmáhať. Tak aspoň snívam o tej správnej zime.....

.......v rozprávkovej chalúpke, niekde hlboko v lese

 s nádherným výhľadom do doliny
winter snow trees mountain

ktorý by som obdivovala z pohodlnej terasy zakrútená v deke s horúcim čajom
winter outdoor terrace

pozorovala by som zvieratá a kŕmila vtáky

chodievala by som na dlhé prechádzky

a fotila krásy zimy
a potom by som sa ohriala pri veľkom kozube

nasadila by som si teplučké ponožky a uvarila horúcu čokoládu
stúlila sa s dobrou knihou do pohodlného kresla

a večery by som vychutnávala pri svetle sviečok alebo štýlových "petrolejových" lampičiek

viac foto tu





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára