pondelok 8. februára 2016

Recyklácia CD

Kopec CD sa mi doma povaľuje - je mi ľúto ich len tak vyhodiť ale na druhej strane používať ich už asi nikto nikdy nebude. Tak som si do vševedúceho pinterestu zadala heslo CD+DIY a vypľulo mi prekvapivo veľa inšpirácií. Prinášam aspoň tri, ktoré ma zaujali najviac.

Podložky pod poháre - jednoduchý nápad, na ktorý stačia iba akrylové farby a šablóna na vzor (v návode sú podlepené filcom, ale pre prípadné umývanie by som ho ja osobne vynechala).
návod tu

 Hodiny - dizajnové prevedenie si síce predstavujem úplne iné ale nápad je to dobrý. Má iba jeden háčik - neviete náhodou kde sa kupujú hodinové strojčeky ? :)

návod tu
 Najviac ma zaujala táto svetelná reťaz - bohužiaľ akurát pri nej nie je žiadny návod :(

 A ešte čerešnička v podobe minisklenníka z obalov na CD!
návod tu


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára