streda 17. februára 2016

Škandinávsky farmársky dom "in black and white"

Predtým ako som bola situáciou prinútená sa presťahovať do bytu, som bola presvedčená, že v paneláku neprežijem. Aby ste chápali - vždy som bývala tak, že som mala k dispozícii záhradu a les dva kroky od domu....takže logicky som si nevedela predstaviť ako ľudia môžu žiť niekde kde je vrcholom zelene trávnik s rozlohou pár metrov.....
Dnes tak žijem už dva roky a väčšinou je to v pohode  - nutné dodať že mám celkom pekný výhľad na vrchy a dva kroky od paneláku lúky :). Ale aj tak by som kedykoľvek menila za takýto krásny farmársky dom s nádhernou terasou a vlastnou záhradou kde by som sa teraz na jar mohla rýpať v hline a pozorovať ako všetko klíči a rastie raketovou rýchlosťou :).

viac foto tu

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára