streda 13. septembra 2017

Pár slov o dlhej odmlke


....ono to pôvodne mala byť chvíľková odmlka. Kým sa neutrasú zmeny v mojom osobnom živote...ale ako to býva, keď sa jedna vec vyrieši, pokazí sa iná a z chvíľky sa stalo takmer 5 mesiacov! A čo som za ten čas porábala? 
Prišla som o prácu - človeku nepridá na dobrom pocite, ak mu oznámia, že v rámci znižovania stavu bol ohodnotený ako najslabší článok (rozumej - ak vás vyhodíme zaplatíme vám menej ako iným, lebo ste tu najkratšie) a môže si zbaliť svoj hrnček. 
Našla som si prácu novú - po úžasnom a zároveň veľmi ťažkom rozhodovaní, kedy som si užila, že sa o mňa doslova bijú dve firmy (moje sebavedomie si to patrične užilo :) ) a kedy som mala pár hodín na rozhodnutie či sa sťahujem na opačný koniec republiky....ostala som, nastúpila do novej práce, a pokúšam sa skrotiť kolotoč povinností a cestovanie, ktoré mi značne uberá na voľnom čase.
Medzitým som si užila svoju prvú veľkú výhru v živote - mesiac jazdenia zdarma na autíčku Countryman z edície Minicooper. Hmmm to bola parádička! Škoda, že som medzitým nevyhrala aj nejaký ten Jackpot, aby som si ho mohla odkúpiť a nechať :D.
Ako zlatý klinec programu sa po všetkom dostavili zdravotné problémy, ktoré spôsobili, že som po príchode domov akurát tak odpadla do postele a spala. Na nič iné už mi neostávala energia. Chvalabohu aktuálne je už všetko v poriadku a pomaly sa vraciam do normálu, čo znamená späť k blogu :). 
Takže prijmite moje ospravedlnenie za neplánovaný dlhodobý výpadok a môžete sa tešiť na nové články. PS: zatiaľ fungujem pomerne pravidelne aspoň na Instagrame :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára