piatok 15. septembra 2017

Suveníry trochu inak / Little different souvenirs

Suveníry....krásne, nápadité maličkosti, ktoré majú pripomínať dovolenkové obdobie. Zistila som, že väčšina z nich mi potom doma zapadala prachom. Pár rokov už teda (okrem nákupu 2-3 pohľadníc, z daného miesta); pristupujem k nákupu suvenírov inak - čo vám pripomenie nejakú spomienku lepšie ako chute a vône? A tak si nosím domov jedlo. Na Kréte som po ochutnávke neodolala tradičnému medu s tymiánom, samozrejmosťou je olivový olej a baklava (ktorá bohužiaľ bola doma po rozbalení veľkým sklamaním).
Druhú skupinu mojich "suvenírov" potom tvoria vecičky, ktoré sa nekupujú v obchodoch.... dobrým príkladom, ktorý si nosí bežný dovolenkár sú mušle (väčšinu som rozdala); niekto si nosí domov piesok z pláže (ten som niesla, špeciálne na želanie :))....ale že by niekto domov vláčil kamene? Hmmm no asi som trošku mimo, lebo by som dokázala doniesť aj celú krabicu týchto nádherných hladučkých farebných kamienkov, ktoré aktuálne krášlia police v obývačke. Ešte že je na letisku ten batožinový limit :)
A čo si nosíte z dovolenky domov vy?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára