utorok 15. marca 2016

Čučoriedkovo-citrónová bábovka

Toto bola láska na prvý pohľad! A teraz nehovorím iba o krásne nafotenej a chutnej bábovke z Apetitu. Reč je aj o forme z Nordic Ware v ktorej sa piekla a vďaka ktorej tak úžasne vyzerá.


Pred týmto receptom som nepatrila k veľkým milovníkom báboviek. U nás doma sa piekla vždy iba klasická viedenská s kakaovým stredom - fajn ku káve, ale tú ja nepijem :). Ale zato milujem čučoriedky a tie rozhodli. Bábovka je vláčna, šťavnatá a vďaka citrónovej poleve príjemne svieža. Veď vyskúšajte - pôvodný recept z Apetitu nájdete na poslednej fotografii.

Ale spať k forme od Nordic Ware - krásny dizajn bábovky ma prinútil hľadať formu.... a našla som ..... a zamilovala sa! 

Tieto formy nie sú zrovna lacná záležitosť a pred pár rokmi ešte neboli úplne bežné tak som si na kúpu musela chvíľu počkať. Našťastie dnes ich už ponúkajú pravidelne tu a aktuálne v akcii tu. Formy sú vyrobené z masívneho hliníku, ktorý sa postará o perfektné rozloženie tepla. Výrobca v popise tvrdí, že sa tým skráti doba pečenia, resp. postačí nižšia teplota. Veľmi som neverila ale bábovka bola naozaj hotová cca o 15 minút skôr! Takže odporúčam všetkými desiatimi. V ponuke nájdete okrem tohto univerzálneho motívu aj najrôznejšie formy v tvare hviezd, vločiek, kvetov, srdiečok či dokonca pieskového hradu! A mnohé majú aj mini verziu :).

Čučoriedkovo-citrónová bábovka


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára