sobota 19. marca 2016

Nové prírastky

Tak konečne sa podarilo - našla som si čas a slnečné počasie vonku mi doprialo dostatok svetla aby som mohla nafotiť sľúbené jarné úlovky. Prvým jarným vtáčikom- letáčikom sa stal tento drobček, ktorého som si priniesla z otvorenia novej prešovskej pobočky siete Tedi. Krídelká boli pôvodne ružové, ale to som pár ťahmi štetca rýchlo dala do poriadku.


Objednávku z Tchiba mi zhodou okolností doručili ako "darček" na deň žien :). Objednala som si jednoduché biele drevené vtáčiky , o ktorých som už básnila tu. Kytica žltých ruží bola darček a vydržala prekvapivo dlho. Hlávky ruží začali ovísať až včera  - i keď kvety boli ešte pekné. Tak som to vyriešila radikálnym rezom a presunutím do misy so studenou vodou. Pomohlo - ruže sa krásne otvorili a rozvoňali. S čím som nepočítala bol Drobček - bleskurýchlo s radosťou vymenil tradičné posedávanie na gauči za nové voňavé napájadlo :)







Samozrejme aby vtáčikom nebolo cestou smutno priobjednala som k nim aj sadu svietnikov. Žltý bol pôvodne ružový - tak som ho tiež doladila akrylovou farbou :)

Posledný prírastok bol úplne neplánovaný - povodne som totiž hľadala v Black Red White sklenenú vázu (mám síce dve ale  - jedna má priúzke hrdlo a druhá je príliš vysoká). No a v jednej z "kuchýň" mi padli do oka tieto biele keramické dózy s drevenými vrchnákmi a váza bola razom minulosťou.

photo - Design of my world

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára